Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΠΙΚΛΕΣ ΠΙΠΕΡΑΤΕΣ

  • ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΙ και λοιπά κορμιά κυπαρισσένια, γεια και χαρά σας! Η αγαπημένη σας Πιπεριά είμαι και σας χαιρετώ και πάλι!
  • ΝΑ ΣΑΣ πω την αλήθεια, είμαι πολύ θολωμένη! Διότι το Πάσχα φέτος ήρθε πολύ νωρίς και έχω μπερδέψει τ’ αυγά και τα Πασχάλια, τις Απόκριες, την 25η Μαρτίου και τη Σαρακοστή, τους Χαιρετισμούς και του Αγίου Βαλεντίνου!
  • ΟΠΟΤΕ, το Πάσχα κάνουμε μελομακάρονα και τρώμε μπακαλιάρο, ή καλώς ετοιμάζω το γεμιστό το αρνί και τις κουλούρες, Λέλα μου;
  • ΝΑ ΣΑΣ πω την αλήθεια, είμαι πολύ θολωμένη! Δεν ξέρω τι να πω και τι να κάνω! Έχω πάθει μια σύγχιση μεγάλη: θα γίνει ή δεν θα γίνει, βρε παιδιά;
  • ΓΙΑ ΤΟ λιμάνι μιλάω, που ολημερίς το φτιάχνανε κι ακόμα να βάλει μπρος το ντούμπανο! Ήθελα να ’ξερα, ποιος κερατάς το μάτιαξε και του ’χει κάνει μάγια και εκεί που ακούμε μια καλή είδηση, τρώμε ένα χαστούκι ωραιότατο και καθόμαστε ξανά στα αυγά μας!
  • ΚΙ ΑΥΤΟΣ ο Σηφουνάκης, στα προφορικά καλός είναι - στα γραπτά μας τα χαλάει! Άντε χριστιανέ μου, πάρτην την απόφαση, βάλε την υπογραφή σου στην ΚΥΑ, τρέξ’ το το πράμα, να έχουμε να σε ευλογάμε μια ζωή και να πίνουμε νερό στο όνομά σου!
  • ΓΙΑΤΙ, εμείς αχάριστοι δεν είμαστε - και το μπράβο μας το λέμε απ’ την καρδιά μας, και ξέρουμε να επιβραβεύουμε αυτούς που μας ωφελούνε! Βάλε την υπογραφή και δεν θα χάσεις!
  • ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, σύντροφοι, αν δεν γίνουν τα έργα (δρόμος και λιμάνι), θα χάσουμε τ’ αυγά και τα πασχάλια! Διότι, αυτά τα έργα είναι η τελευταία μας ελπίδα, σε τούτους τους χαλεπούς καιρούς που το ζωνάρι έχει σφίξει στο μη περαιτέρω, και από τουριστικής απόψεως προβλέπεται να βαράμε μύγες!
  • ΑΧ, Λέλα μου, με τέτοια κρίση, σιγά μην επιλέξει ο γερμανοολλανδός να έρθει στο Σίγρι!
  • ΔΙΟΤΙ, Λέλα μου, πανέμορφοι είμαστε, αλλά μας πήρε κι εμεάς η μπόρα της ανάπτυξης και μας σήκωσε! Και εκεί που οι ευρωπαίοι μάς ήθελαν σαν ξερολούκουμα, τώρα πάνε γι’ άλλες πολιτείες αληθινές...
  • ΩΣΤΟΣΟ, πού αλλού θα βρεις, βρε Ευρωπαίε μου, greek kamaki? Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι Έλληνες έβγαλαν τέτοια φήμη! (Και καλό θα κάνουν οι Έλληνες να την συνεχίσουν και να την εξελίξουν την τέχνη, γιατί τότε που άνθιζε το greek kamaki, άνθιζε κι ο ελληνικός τουρισμός. Από τότε που μπατάλεψαν και τα καμάκια, πήρε ο τουρισμός μας την κάτω βόλτα!)
  • ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, βέβαια, πρέπει να ασχοληθούμε με τους καλούς τομείς του εαυτού μας και να αφήσουμε κατά μέρος τα στραβά μας. Να βελτιωνόμαστε, να γινόμαστε καλύτεροι, αποδοτικότεροι, γρηγορότεροι και ποιοτικότεροι.
  • ΑΛΛΑ, ακόμα πιο σημαντικό είναι τούτο: να είμαστε χαρούμενοι, αισιόδοξοι και να έχουμε καθαρό μάτι, να παραμείνουμε άνθρωποι που γλεντάμε και κλαίμε, που συμπονάμε και βοηθάμε, που αγωνιζόμαστε και νικάμε, που λέμε “καλημέρα” και το εννοούμε!
Σας αγαπώ
Η Πιπεριά

ΓΙΑΤΙ...
ενώ πληρώθηκαν τόσες χιλιάδες ευρώ, πολλά από τα κανάλια της τηλεόρασης “παγώνουν” τόσο συχνά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: